...

...

Salı, Eylül 20, 2016

Güzel bir teras dekorasyonu ile yaza veda zamanı...







'Hayalimdeki ev' diye anlata anlata benim bahçeli ev sevdiğimi duymayan kalmadı sanırım :) Bunun en büyük sebepleri günün her saatini bağ, bahçe, balkon, teras ya da açık havada geçirmeyi sevdiğimden kaynaklanıyor olsa gerek! Toprakla aramda yakın mesafe olmasını çok seviyorum belki de.. Yeter ki hava çok sıcak ve nemli olmasın :)

Sonbahar yazılarına başlamışken bir süre dış mekanlarla ilgili fotoğraflar paylaşamayacağım için jübileyi bu güzel terasla yapmak istedim. 

Kalas tavanı, taş merdivenleri, rustik mobilyaları, masmavi deniz ve harikulade orman manzarası ile sıcacık ve aydınlık bu teras ilham verici.

Serin sonbahar ve uzun kış gecelerinde ihtiyaç duyacağımız enerjiyi depoladığımız balkon ve teraslarda zaman geçirmek için bu son çağrıdır.. :)


**
En sevdiğim dekorasyon adreslerinden biri olan Mudo Concep'te bu tarz mobilyaları rahatlıkla bulabilirsiniz. Şu an mobilyalarda indirim de var. 








El mueble







5 yorum:

  1. Wow amazing view!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  2. Şu balkonu bana versinler çadır kurar yaşarım..

    YanıtlaSil
  3. Terastaki lambayı özellikle çok beğendim. Evimdeki tel sepetle aynısını deneyebilirim gibi. Teras zaten komple çok güzel

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...