...

...

Pazartesi, Şubat 23, 2015

Bir Ev..






Tamam kabul ediyorum blogla fazla ilgilenemiyorum. Bir intagram'dır gidiyor ama blog ayrı benim için. Bundan sonra düzenli olarak post yapacağım desem de malesef hedeflediğim tempoya geçemiyorum bir türlü. Uzun süren hastalık dönemimiz, ülkenin içinde bulunduğu kaos derken heves meves kalmıyor insanda. Zaten onca hötü haberden sonra kimin canı bir şey yapmak istedi ki..

Umarım bundan sonrası için her şey daha iyi olsun diye ütopik bir dilekte bulunmayacağım çünkü her gün yeni bir haberle sarsılıyoruz. Sadece insanlığın galip geleceği bir dünya istiyorum artık..


Bu evde yeni başlayan haftamıza renk getirsin..











#elmueble#











7 yorum:

  1. Hepimiz aynı durumdayız. Enerjim yok, hevesim yok:( Her geçen gün acı bir haber ile sarsılıyoruz. İnstagram'da takip ettiğim yabancılara bakıyorum, hayat hep aynı, çiçek böcek, huzur.. Biz de ölümler, baskılar, savaş rüzgarları, yalan dolan, tahamülsüzlük... Hepimiz öyle gergin ve öyle elektrik yüklüyüz ki, ülkece ayakkabıları çıkartıp şöyle bir müddet toprağa bassak hiç fena olmayacak...
    Dur birazcık şu güzel evlere bakayım da hayal kurayım bari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off ki ne off..inan ki şu sıralar canım dışarı bile çıkmak istemiyor. Biliyorum yine günlük rutinlerimize döneceğiz, işimize, gücümüze bakacağız, ama bu sıralar gerçekten çok canım sıkkın. Çünkü bir türlü çözüm bulamıyoruz :(
      Avrupalı gibi "ağrısız başım, kaygısız aşım" gibi yaşamak bizim de hakkımız. Çok mu zor..

      Sil
  2. Sebi hiç sorma,iki hafta önce o meleğe ayrı üzüldüm,oğluşun hastalığı derken hepsi üst üste geldi iki gün gözümün yaşı dinmedi.Ben üzüntü,kızgınlık,haksızlık karışımı bu duygularda çaresiz hissedince kendimi çok fena dağılıyorum.Sonra hayat devam ediyor diye dönünce günlük işlere utanıyorum daha çok kızıyorum kendime:(
    Yağan kar, çilesine rağmen mutluluk sebebi derken ona bile sevinmeyi unutmuş insanlarla yaşamak yoruyor beni.Bu kadar sevgisiz,hoşgörüsüz,tahammülsüz ne zaman olduk diyorum.Ama bazen instagramda bile görüyorum herkes kişinin kendi sayfasında bile yaptıklarına saldıracak fırsat kolluyor.Ben de arkadaşlarımın paylaştığı güzel şeylerde kaybolmak için fırsat kolluyorum ne yapayım.Misal bu ev ,şimdi tekrar hatırladığım kötülükleri silip geçecek biliyorum.Kapatırken ekranı gülümseyeceğim ve iyi ki Sebi var diyeceğim ne güzel.Öperim bal yanaklarından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplum olarak el birliği etmişcesine tahammülsüz olduk. Birbirinden şikayet eden, açık arayan, eleştiriye tahammül edemeyen, bencil insan topluluğu olarak gelecek nesillere, çocuklarımıza kötü bir miras bıkacağız diye ödüm kopuyor. Neyse tepemin tası atttı yine :)
      Bazı insanlar vardır yüz yüze tanımasan da, iyi enerjisini, kalbinin güzelliğini uzaktan bile olsa hissedersin.. sende öylesin benim için. iyi ki varsın! Bende seni öperim çok

      Sil
  3. Çok huzurlu görünüyor, renkler muhteşem teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Yaşayan güzel sakin bir ev .Balkonuna bayıldım . İyi geldi huzura sevgiye saygıya ihtiyacımız var . Şükran Kılınç

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...