...

...

Cuma, Ocak 16, 2015

Tatlı Cuma..




Benim için haftanın en rahat günüdür Cuma..
Hafta içi rutine binen gündelik işleri nedense Cuma günü yapmak istemem. Sanki yoğun bir iş temposunda çalışıyormuşum gibi üzerime bir rehavet çöker. İşte öylesi Cuma günlerinden yine..Bugünü müzik dinleyerek, yeni aldığım desen tamamlama kitabımda boyama yaparak geçirdim. 

Neredeyse akşam olmak üzere.. Dün akşam yolcu ettiğimiz babamız yarın geliyor. Bu akşam yine oğlumla baş başayız. Birlikte pizza söyleyip, iki kıkırdama niyetindeyiz.

Madem bugünü keyfime ayırdım, şöyle bloga içinizi açacak güzel bir bahar evi ekleyi-verdim bende.

Hepinize mutlu hafta sonları!









images # micasarevista #








4 yorum:

  1. Beni çatlatmak için mi yazdın bunları yaa!! Müzik dinleyip, boyama yapmış:(((
    Aman tamam kocaman Maşallah diyorum, kıskanmıyorum Allah bana da versin diyorum. Bari sen de dua et:)

    Harika geçsin haftasonun...

    YanıtlaSil
  2. Tatlı cumanın tatlı annesi.Keyfiniz bol olsun oğluşunla.Musmutlu bir haftasonu diliyorum.Ve ben bu fotoğraflar içinde kaybolmaya gidiyorum.Çok öptüm.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Canım, bloglar arasında yorum bırakma ve takibe alma etkinliği başlatıld 31 Aralık 2015 tarihine kadarı.Hem haberdar edeyim hemde etkinliği desteklemiş olayım dedim.Paylaşımların çok soft içimizi rahatlatıyor..Takipimdesin beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Bende cuma akşamlarını severim. Haftasonu başlangıcı olduğu için.. Hiç iş yapmam . Sadece keyif, haftasonuna girmenin güzelliğini kutladığım aktiviteler ... Yaşasın haftasonları :)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...