...

...

Çarşamba, Ocak 08, 2014

♡ Sweet mi? ♡ Sewet mi?










Anlatacak çok şey var ama araya zaman girince nereden başlayacağımı bilemediğimden en iyisimi yeni yılda merak edip hatır soran tatlı dostlarıma teşekkür ederek başlayayım. Tekrar tekrar teşekkür ederim ilginiz ve mailleriniz için.






Yoksa sende mi sessiz sedasız gittin diye soranlar olmuş...
Gitmedim buradayım efendim, sadece bu aralar başka işlerle meşguldüm. Güzel gelişmeler var benim için. Keyfim yerinde yani :)


Ahşap boyuyorum bol bol...
Sweet yazacağıma sewet yazıp aklıma şaştığım günler çoğunlukta ama olsun:)
Ve gerçekleşmesini istediğim hayallerim var.
Bu nedenle gelişmek için cesaretin şart olduğunu düşündüğüm bir yıl beni bekliyor.






2014'te 
Hepiniz için önce sağlık ve huzur
Sonra neşeli kahkahalar, 
Dumanı tüten dost kahveler,
Sevildiğini hissettirecek sımsıkı sarılmalar,
Ve bütün bunlar için her gün şükür edebilen bir kalp dilerim.

Sevgiler






24 yorum:

  1. amin canım, sana da musmutlu seneler dilerim^^
    dekorasyon harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) hepimiz için harika bir yıl olur inşallah.

      Sil
  2. O ayna ne kadar da güzel :) sana da hayırlı seneler..

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Yeni yılda sihirli bir değnek değmedi ama hepimiz için güzel bir yıl olsun. Yani, umarım :)

      Sil
  4. Aman keyfin yerinde olsun, aman dert tasa olmasın da nasılsa buluşuruz biz güzelliklerde:))
    Harika olmuş bu kalpli kutucuk..
    2014 de herşey gönlünce olsun seninde...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel dilekler bunlar Sebicim.İyi ol sağlıklı ol da gerisi sorun değil.Hele güzel gelişmeler var dedin daha bir heyecanlandım.Güzel sonuçlansın da biz bir müddet daha sessizce bekleriz:)
    Bu arada kutu harika.Eline zevkine sağlık.Ben de bir dönüş yapayım diyorum ama hastalık bir bulaştı maileye sıra ile geziyor.Bir silkelenip unutmadan bir iki parça boyayım bari ufak da olsa.Ay yine ne yazasım varmış bir başladım duramıyorum:)
    Yeni yıl umarım senin için tüm beklentilerinin gerçekleşeceği harika ve musmutlu bir yıl olur.Sevgiler gönderiyorum sana.Hoşça ve mutlu kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana hep söylüyorum ya... uzun yaz, kısa yaz farketmez ama hep yaz olur mu Bahar'cım :))
      Kutu iyi hoş da birde sweet yerine sewet yazmasaydım iyiydi ama şaşkaloz ben farketmeden yapıştırmışım işte.
      Hadi hadi sende boya, hemen görelim :)
      Senin içinde bu yıl harika geçer umarım.

      Sil
  6. Sebicim ''sewet'' sweet'den daha tatli olmus ellerine saglik, iyi gunlerde kullan canim :) Ozlemisim tatli sohbetini, guzel dileklerinin hepimiz icin gerceklesmesi umidiyle.. Lutfen daha sIk ugra bloguna ;-) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gören gözleriniz güzel Ayfer hanım'cım. Bazen aceleci yapımın kurbanı oluyorum, hemen olsun bitsin istiyorum :( ama güzel sözlerinize teşekkür ediyorum.
      Sevgiler

      Sil
  7. Merhaba,
    yaptıklarınız çok güzel..renkler ne kadar da soft..home ve love yazılarından satın alabiliyor muyuz ?
    sevgiler..
    ışıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Beğenmenize sevindim :) butik açma hayalim hala devam ediyor ama şimdilik satılık bir şey yok malesef :(
      Birgün açıldığını ilan edersem, takipte kalın :))
      Sevgiler

      Sil
  8. keyfiniz yerinde, gelişmeler güzel olsun her zaman.
    yeni yıl dileklerinize katılıyorum yürekten.
    güzel bir yıl olsun hepimiz için.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. umarım tüm dileklerini gerçekleştireceğin o cesaretin hiç devam etsin Sebicim. Kutu muh-te-şem ötesi. Üzerinde ne yazdığı kimin umrunda,
    Selam ve sevgiler, mutlu sağlıklı seneler.

    YanıtlaSil
  10. Haberler güzelse sorun yok! Tatlım benim ellerine sağlık, ne yazarsa yazsın tertemiz ve zevkli bir iş var ortada. Yeni yılın çok ama çok güzel olsun! Öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ahu'm haberler güzel çok güzel :))
      Hepimiz için şahane bir yıl olur umarım.
      Öperim seni:)

      Sil
  11. umarım güzel haberler yıl boyu sürer sebiciğim:)
    tüm dileklerin gerçek olsun 2014'de...ve daha sonra da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cepayna'cım.
      2014'ten tüm ülke olarak umutluyuz, tabi bazı şeyler'in değişmesi gerek.
      Güzel günler hepimiz için gelsin :)

      Sil
  12. ne güzel dilekler bunlar.. ahşap kutucuğunda bayıldım...

    YanıtlaSil
  13. çok güzeller ellerinize sağlık,ayna da mı sizin boyamanız değilse nereden aldınız ?

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...