...

...

Cuma, Nisan 12, 2013

Mutlu haftasonları!





Nihayet haftasonu geldi.
Belli ki haftasonu İzmir'de hava güzel olacak, sinyallerini bugünden almak keyif verdi bana.

 ********************************************************************
Planım,
Cumartesi sabahı, ne zamandır gitmediğim Özkanlar pazarına gitmek, sonrasında şöyle mükellef bir kahvaltı hazırlamak.
Öğleden sonra ise, iki gün devam edecek olan Alaçatı Ot Festivaline gidip farklı bir haftasonu yaşamak.

*********************************************************************

Hepinize mutlu haftasonları diliyorum.





 Fotoğraflar:  expressen.se

7 yorum:

  1. sana da mutlu haftasonları olsun pembe yastık.planın güzel umarın keyifli geçer.benim c.tesi iş olunca pazar keyifli bir kahvaltı yapıp ev keyfi yapmak istiyorum çoğu zaman.zaten yine yağmur varmış galiba istanbullarda.benim yerime de gez.iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bende çalışıyor olsaydım evde olmayı seçerdim. Ama hava o kadar güzel ki burda, ziyan etmemek lazım :)
    teşekkürler, sana da iyi dinlenmeler :))

    YanıtlaSil
  3. tam bir başak evi... sanada iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  4. ♥so wonderful photos♥
    Have a nice weekend! Carmen

    YanıtlaSil
  5. Bize böylesi güzellikleri paylaşan canım Pembe Yastığım,sen de mutlu bir hafta sonunu hakediyorsun umarım bu iç ferahlatan paylaşımların gibi mutlu ve huzurlu geçer Canım Benimmm,sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. Şimdi bu masada seninle çay içiyor olmak vardı.Pasta da yiyelim birer dilim olur mu?

    Mutlu hafta sonları Sebiciğim!

    YanıtlaSil
  7. hepsi renkleriyle harika...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...