...

...

Salı, Ekim 30, 2012

Kendi defterimi kendim yaparım...





Yaramazlıkta sınır tanımayan Kaan Batu sonunda yağacağını yaptı ve yatağıma da göz koydu. Geceleri babası ile birlikte uyumak istiyor artık. Ben olunca da ayağıyla beni itip kalkmam için elinden geleni yapıyor.
Gece'nin bir yarısı yataktan kovulan anne şaşkındır, ne yapacağını bilmez halde evin içinde dolanır ve  kendini defter yaparken bulur.
Başlar yapıştırmaya...
Yapılışı oldukça basit. 10 dk. sürmedi bile...




Sonra bu zavallı anne, yataktan atılmanın bazen hayırlara vesile olduğunu düşünerek kanepe de mışıl mışıl uykuya dalar.



Malzemeler:

  • Defter
  • Desenli kağıt
  • Yapıştırıcı
  • Dekoratif mdf'ler
  • Şekilli makas
  • Akrilik boya
  • Düğme
  • Etiket
Yapılışı:
Öncelikle elinizde var olan defter'in kapak ölçüsünü alın, desenli kağıdınızın dışa gelen kenarlarını şekilli makasla kesin, sonra kuvvetli bir yapıştırıcı ile yapıştırın. Üzerine kullanacağınız dekoratif mdf'leri istediğiniz renkte akrilik boya ile boyayın, dilerseniz desenli kağıtla dekopaj tekniğini uygulayabilirsiniz. Şimdi sıra en zevkli kısmında...defterinizin üzerine hazırlamış olduğunuz düğme, desenli etiketi ve mdf leri  hayal gücünüze göre yapıştırın. Artık defteriniz hazır.




Ayrıca bu pembe defter evim dergisi'nin Kasım sayısında kendine küçücük yer buldu.


Günlerdir süren yatmaca tatili bitince üzerimde ki rehaveti atamadım hala. Tatil boyunca neredeyse bütün sorumluluk babasındaydı. Bende böylelikle annelik tatili yaptım :)

Yeni başlayan hafta mutluluk getirsin herkese...



30 yorum:

  1. ayy ama çok tatlı olmuş çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel olmus ellerinize saglik,bazen geceleri uyku tutmayinca insan bu tarz seylere sariyor,ama guzel de oluyor :) Benim de bir Kagan'im var o da bizi birakmiyor,geceleri yanimizda uyumayi cok seviyor.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merci :) uyku kaçınca aklıma gelen fikirler nedense daha çok oluyor benim. Ne yapacağımı şaşırıyorum :))

      Sil
  3. Renkler ve fikir harika ellerine sağlık....ahh o bebişlerr hatta koca bebişlerr olsalar bile anne baba yatağını ne seve rler :))) sağlıklaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa yapma, yani geçici bir durum değil mi bu :( zaten çoktan alıştı.
      Günlerdir kanepe köşelerindeyim :((

      Sil
  4. Ne şirin olmuş bu defter böyle, ellerine sağlık. Renkler zaten harika, kullandığın süslemelerle birlikte al öp öp öp...
    Sen bence dayan geceleri uyuma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten süsledikten sonra bir özen gösteriyorum elime aldığımda sorma, arada seviyorum kuşumu :))
      Sabah oğluş erkenden hortlamasa gece biraz çalışayım diyorum ama bu seferde gündüz yorgun düşüyorum. Beyefendi 6.30 dedi mi ayakta.

      Sil
  5. çok güzel olmuş,
    ellerine sağlık:)
    neyse Kaan Batu büyüyor,
    o kreşe,
    sen güzellikler yaratmaya başla bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. T.ederim cepayna'cım.
      Kreş için 1 yıl daha bekleyeceğiz sanırım.
      Bişeyler yapıyorum da kaplumbağa hızında :))

      Sil
  6. Canımm ne güzel olmuş defter,ellerine sağlık ! Sebiş'im pembişim klasiği olarak pembe pembe,pamuk şeker tadında :)
    Kaan Batu bırak babacı olmaya devam etsin şekerim ,sen de belki hafta sonları Atölye'ye kaçacak fırsat bulursun :D
    Öpüyorum canım seni,tabii akıllı bıdık Kaan Batu'yu da!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptıklarıma bakıyorum da gerçekten pembiş,pembiş oldu her yer :)
      Soft renkerli seviyorum galiba ben,bir başkasında gördüğüm farklı renkli tasarımları sevsemde elim hep pembelere gidiyor :)
      Ah yaramı deşme colette'cim, bende gelmek istiyorum da babamız cts günleride çalışıyor ne yazık ki :(
      Bizde seni öptük

      Sil
  7. Çok beğendimm... Hep gözünün önünde durmalı hiç kaldırmamalısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. t.ediyorum zeynep'cim. Bahane bulup sürekli bişeyler karalıyorum içine :)

      Sil
  8. Bu gün dergide rastlamıştım ve çok hoşuma gitmişti... Dergide ayrılan köşe küçük olabilir ama başarı bence gayet büyük. Tebrik ederim arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok tatlısınız, ne çok sevindim bilemezsiniz :)
      Sevgiler

      Sil
  9. çok cici olmuuuş ya elinize sağlık^.^

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık canım gerçekten de çok güzel bir defter olmuş,mutlaka bende denemeliyim...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. t.ederim ijlal'cim. Senin defteri hayal edebiliyorum, kimbilir ne zevkli tasarlarsın :)

      Sil
  12. çok cici olmuş canım, eski tadını bulamadığım için uzun süredir evim dergisi almıyorum dolayısıyla bu güzel durumdan haberdar değilim, emeğinin yayınlanmaya değer bulunması güzel bir duygudur, tebrik ediyorum seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. t.ederim ahu'şum. Küçük de olsa benim defter kendine yer buldu, pek bahtiyarım :)
      Bu arada senin cameolu defter hala en favori :)

      Sil
  13. :)enfes olmuş defter.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Cok guzel olmus defter, hayran kaldim. Annesinin marifetlerini ortaya cikaracak firsatlar yarattigi icin Kaan Batu'ya tesekkur etmek lazim :) Emegin karsiligi olarak dergide yayinlamasi ayrica gurur verici, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  15. Herşey okadar güzel ki gözlerimi alamıyorum.Bu nasıl bir yetnektir.

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...