...

...

Pazartesi, Şubat 20, 2012

Çocuk odaları için kitaplık modelleri

Kaan batu büyüdükçe ihtiyaçlarda artıyor. Üç kapılı dolabı olmasına rağmen sığamıyoruz bir türlü. Güya 3.bölme boydan boya raf olan dolaptan aldık, kitaplık olarak kullanabilelim istedik. Ama ne mümkün, oralara bile yerleştik. Küçülen eşyalarla birlikte oda da bir yığılma söz konusu. Havalar düzelse, el atacam bu düzensizliğe ama nedense gökyüzü kapkara iken canım bişey yapmak istemiyor. Düzenleme konusuna takmışken çocuk odaları için kitaplık modellerine takıldım. 
Sizler için de fikir olabilir düşüncesiyle paylaşmak istedim. 

Güzel bir hafta olsun hepimiz için...


Şu ev gibi olan kitaplık ne kadar şık ama pek bişey sığacağını sanmıyorum.









Fotoğraflar:  http://www.landofnod.com

7 yorum:

  1. Paylaşımın çok güzel.Fikir verici.sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çok ciciler! insanın içi açılıyor bunlara bakınca. Bize de nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. 6. fotoğraftaki favorim... Kitap kapakları ne kadar çekici duruyor, Çocukların (okumaya) iştahını kabartır :)

    YanıtlaSil
  4. eee hepsi çok güzel hangisini tercih edecek insan şaşırıyor :)

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok şirin helede ev olan fakat kullanışa gelince 2. si cazip geldi sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  6. büyük boylarından istiyorum ben de: )

    YanıtlaSil
  7. Merhaba
    Ben okul oncesi ogretmeniyim
    Okullarda genelde 6. Resimdeki gibi kitaplik kullaniyoruz
    Cok kullanisli, ilerde ben de cocugumun odasina oyle dusunuyorum
    Digerleri cocuklar icin, kitap icin kullanisli degil

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...