...

...

Cuma, Kasım 04, 2011

Detaylardaki zerafet

Dekorasyonda beğenilerimin ortak noktası sadelik, detaylardaki yaratılış ve beyazı bolca bulundurmaları sanırım.


Küçük detaylar fark yaratır, detaylardaki ustaca çözümler, temiz ve özenli dokunuşlar bir evin bütününü bambaşka hale getirir.
 


Kullandığımız renk paleti, desenler ve  özgün malzemelerle yaratıcı bir biçimde kompoze edilmiş, çevresine olumlu enerji yayan bir evin küçüçük bir köşesi bile büyük bir fark yaratabilir. Bu bir oturma köşesi de olabilir, bir raf yada duvar düzenlemeside.








image: { patric-johansson }

12 yorum:

  1. genel de önemlidir elbette ama öne çıkaran detaydır, örneklerdeki gib. hepsi şahane... paylaşım için sağolun.
    iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  2. her bir kare şahane.kendimden geçtim :)

    YanıtlaSil
  3. Küçük bir detay tüm odanın havasını değiştiriveriyor.
    Yukarıdaki detaylerin herbiri beni benden aldı...

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzel detaylar çok sade ve hoş:)

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel görseller :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. dekorasyonda ufak bir dokunuş bir ayrıntı nasılda huzur veriyor yaşadığın ortama..bu karelerin herbiri güzel ve alıcı...

    YanıtlaSil
  7. sıkıldığımda sayfana girmek çok hoşuma gidiyor teşekkürler fotolar için
    güzel bir bayram dileklerimle...

    YanıtlaSil
  8. günlerce sayfana giremedim...
    sadece headerin görünüyordu,ötesi yok...

    nihayet bugün normale girmiş görünüyor...

    mutlu bayramlar sebiciğim:)

    YanıtlaSil
  9. Sebi'ciğim kurban bayramın kutlu olsun canım,seni ve oğluşunu öpüyorum...
    En svdiğim köşelerin resimlerini en yakın zamanda göndereceğim canım..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Sevdiğim köşeleri yayınladım ama msn.lıve da sorun var ve @ mail kutusuna ulaşamıyorum,diğer bilgisayardan uğraşmam lazım eğer mümkünse sayfamdan beğendiğini alabilirmisim hangisini istersen sen karar ver şekerim....
    Kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
  11. Canım,hala @ mailimle ilgili sorun devam ediyor.Yanlışlıkla bir programını silmişim ve tekrar yükleyemiyorum...
    Eğer senin için sorun değilse,2.nolu resimle katılmak istiyorum bu güzel etkinliğe....
    sevgiler,
    İjlal.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    İçim açıldı bloğunuzdan da fotolarınızdan da.Hep buralarda olacağım artık.
    Görüşmek dileklerimle...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...