...

...

Perşembe, Mart 24, 2011

Renkli ve Çiçekli





Bahara yakışan renkler ve çiçekler...

7 yorum:

  1. çok güzeller
    bana da beklerim baharmasali@blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Puantiyeler, çiçekler, renkler cıvıl cıvıl. :)

    İnsanın içine mutluluk katıyor.

    YanıtlaSil
  3. ah pembem sabahın şu saati iyi geldi nefis fotolar teşekkürler, güzel bir cuma ve hafta sonu dileklerimle...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel ya hem rengarenk,cıvıl cıvıl hemde bembeyaz,sade ve ferah.Herikisini birarada çok seviyorum......

    YanıtlaSil
  5. Bahar renkleri..bayıldım..

    YanıtlaSil
  6. ne tatli renkler oyle bayildim :)

    YanıtlaSil
  7. Cath Kidston İzmirde olsa Sebiciğimle ben altını üstüne getirsek :)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...