...

...

Salı, Mart 22, 2011

Bahar geldi geliyor...

Baharın tazeliği şu günlerde izmirde hissedilir oldu. Nihayet üzerimizde ki kışın kasvetini ve hastalığını attık. Keyif zamanları başladı. "Artık renkler canlanacak ve evde yeni bir düzene geçecegiz" ve tabiki balkon keyfi yapabileceğiz.

Benim için papatya baharın kendisidir. Bide bembeyaz açan erik ağaçlarının çiçekleri...en sevdiğim manzara.

Baharı evimin her köşesinde, odasında hissetmek için sabırsızlanıyorum.
Hepinize şimdiden renkli bir bahar diliyorum...






9 yorum:

  1. Papatyayı ben de çoook seviyorum. Aynı oranda olmasa da lavanta da favorilerimden özellikle son fotoğraf harika.
    İçim açıldı resmen...

    YanıtlaSil
  2. O ilk fotoğrafta güneş masaya vurmuşya, nasıl da içim açıldı. Gerçi İstanbul çok soğuk ama az kaldı az...

    YanıtlaSil
  3. bayıldım fotoğraflara. içim açıldı resmen. yazı ne çok özlemişim. gelsin artık..

    YanıtlaSil
  4. oofff ya ne güzel ve dingin gözüküyor ev aklımı aldı bak : ) sanırım pırefabrik biraz daha büyüğü olsa fena olmaz bizim yazlık da deniz kıyısında nankörlük etmeyeyim ama orayı satıyoruz ve çevresi ev dolu : )

    YanıtlaSil
  5. Öyle güzel görseller seçmişsin ki içim açıldı doğrusu,şuan İstanbul'da öyle kasvetli öyle kötü bir hava var ki ister istemez bunalımlardayım : (

    YanıtlaSil
  6. papatya ve lavanta da bana baharı çağrıştırır aslında renklerin hepsi bir anlam yüklüyor baharımıza:)) görsellerle içimi açtın resmen, iyi olduğuna sevindim artık durmadan paylaşıma devam güzel izmirede bol slm:))

    YanıtlaSil
  7. İçim gitti fotoğraflara, güneşi, bahçeyi, yeşilliği öyle özledim ki :( Tam artık havalara düzeliyor derken dün geceden beri ince ince kar yağıyor gene, sisler içindeyiz, bunaldıııım:((

    YanıtlaSil
  8. Bayılıyorum bu bahar tazeliğine........

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...