...

...

Salı, Şubat 01, 2011

Vintage Kartpostal{lar}...

Yazmayı yeni öğrendiğim zaman herkese kartpostal atardım.

Bayramda seyranda yada yazmak için bahanesi olan hergünde...

Çam ağaçlı kış yada geyikli noel babalı kartpostal yılbaşında, yaşadığımız yörenin resimleri bayramlarda...
Mesela bizim Tarsus'un saint paul kuyusu, yada kleopatra kapısı favori kartpostallardı.

Hergün okuldan gelir gelmez posta kutusuna bakardım heyecanla, sonra büyük bir özenle yalanarak kapatılmış zarf hemencecik açılırdı...

Hele ki simli kartpostallar vardı, bayılırdım onlara, elime yüzüme sürerdim simini...

Şimdilerde bu kartpostallardan kalmadı sanırım...gerçi mektup olayıda kalmadı ama çok güzel adetti doğrusu...

Keşke bugünün çocuklarıda bu duyguları yaşayabilseydi...

Vintage sevgimi az çok paylaşımlarımdan anlamışsınızdır.  
Aşağıdaki vintage kartpostalları da benim gibi  sevenlere  gitsin...










5 yorum:

  1. ben bunlara hayran oldum!! birçoğunu da kaydettim hemde:) çok teşekkür ederim canım bu güzel paylaşım için...

    YanıtlaSil
  2. Hayran olmamak elde mi zeynepcim...zevklerimizin uyuşması ne güzel!Bu resimlerle ilgili aklıma bir sürü fikirler geliyor ;) öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  3. ahh o simli kartpostallar, bir an için o yıllara döndüm, teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Ah ah, o güzelim kartpostal anıları.... Deştin gene yaramı :(

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...