...

...

Pazartesi, Şubat 28, 2011

{ Sevdiğim Detaylar...}

Herkese merhaba...merhaba pazartesi...
Haftasonunuz nasıl geçti? Ben haftasonumu tembellik yaparak geçirdim. Rahatlamak adına iyi de oldu. 

İnternertten ve sizlerden uzak kaldım... çünkü birçoğunuzun başına geldiği gibi hiçbir blogspot uzantılı {kendi sitem dahil }adreslere giremedim. Şimdilik dns ayarlarında  ufak değişiklik yaparak girebiliyorum. Bu ayarlar uzun süre idare eder mi bilmiyorum. Zaman kaybetmeden sevdiğim detaylarla sizleri başbaşa bırakıyorum...

Beyaz detayları
Karakterli ♡  aksesuraları
kalpli süsleri 
Çiçeklerin yaydığı enerjiyi.
minik evleri
Sevdim....   

 Ya siz ? 
 Bu arada sizleri de  seviyorum  ;)
 
 









 

8 yorum:

  1. cok güzel cok! bembeyaz,dinginlik veriyor huzur dolu sankı :)

    YanıtlaSil
  2. selam ;
    güller,laleler ve yaydıkları enerjiler şahane..
    diğer detaylar da çok zarif. keyifle baktım..
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Harika gözüküyor kareler. Yeni ev döşemek üzere olan biri olarak tam istediğim huzurlu ortam ve renkler. "Provence" koleksiyonu adı altında farklı dekor mağazalarında güzel parçalar bulunabiliyor :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yazmışsın karakterli eşyaları seviyorum bende..
    birde o kozalaklar tepside nasıl güzelll..benim hep yapmayı hayal ettiğim gibi..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel..yine bişeyleri beyaza boyama aşkım kabardı..:))

    YanıtlaSil
  6. Yine çok güzeller..bayılıyorum zevkine :)

    YanıtlaSil
  7. herşey güzel olmak zorundmıııı beyaz hastası olarak harıka bunlar:)

    YanıtlaSil
  8. O avize çarptı beni resmen. Nasıl birşey öyle :O

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...