...

...

Perşembe, Şubat 03, 2011

Renkli Mutfak Dekorasyonu...







14 yorum:

  1. bayıldım, her biri çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin bunlar!Mutluluk ,neşe veriyor insana.Görsellere bakması bile güzel,yaşaması kim bilir ne kadar keyiflidir.Bu gün hava gri ve çok soğuktu içimi ısıttın Sebiciğim ,teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. beyaz ağırlıklı olup da renkleri dans ettiren dizaynlara bayılıyorum! :D

    YanıtlaSil
  4. ayy çok şirinler,böyle bir mutfağı olsa insanın sürekli evcilik oyurmuş gibi hisseder herhalde...ne güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  5. 2.fotoğraftaki kırmızı üzeri beyaz puantiyeli çay setine bayıldımmm çok güzell:)

    YanıtlaSil
  6. sabah sabah içim açıldı..ne kadar renkli ve zevkli..teşekkürler pembe yastık..

    YanıtlaSil
  7. beyaz dolaplar,rengarenk mutfak aksesuarları:)
    cıvıl cıvıl....

    YanıtlaSil
  8. sabah sabah ne güzel oldu bu fotolara bakmak renkleriyle içimi açtı darısı her eve diyorum : )

    YanıtlaSil
  9. gözüm gönlüm açıldı resmen çok ciciler rengarenk ne hoşlar:)

    YanıtlaSil
  10. Rengarenk dekorasyonu çok seviyorum, hele o ahşap raflara bayılıyorum, mutfağıma el atmam gerektiği kesinleşti artık :)

    YanıtlaSil
  11. harika! gözüm gönlüm açıldı! nerden buldun bu harika fotoğrafları?

    YanıtlaSil
  12. bloğunuzu yeni keşfettim, dolaşıyorum..
    görseller süper..üçünçü ve sonuncu mutfaklara bayıldım ..
    banada beklerim :))

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...