...

...

Pazartesi, Ocak 03, 2011

Tatlı reçelim benimm...



Anne eli ile yapılmış bir reçele doyulur mu hiç...hele ki anneniz yanınızda yoksa...ve sizin için kocaman bir yiyecek kolisi hazırlayıp göndermişse... tıpkı ben ünv. okurken gönderdikleri gibi...teşekkür canım annem, seni çok seviyorum...

Yeni yılı ailemden uzakta yine onlarsız karşıladım...ama artık bir farkla...
eskiden iki kişiydik şimdi üç olduk...
2010 Ekimde canım oğlum katıldı aramıza...
ne büyük bir mutluluk...
sevdim ben seni 2010, hem de çok...

2011 ise hepimiz için çok güzel geçsin ;)

10 yorum:

  1. Anne reçeline değişmem ben de hiçbir şeyi..
    Ağzınızın tadı bol olsun yeni yılda da..

    YanıtlaSil
  2. reçel tadında bir yıl olsun, tadından doyulmasın:))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yermiş burası, iyi ki bana mesaj yazmışsınız da ben de sizi ziyarete gelebildim ve hemen sizi favori blog listeme ekledim...
    Yepyeni, huzurlu, sağlıklı bir yıl dileğimle...

    YanıtlaSil
  4. Artık siz çekirdek ailesiniz şekerim.iyi ki oğluşumuz olmuş.annesine arkadaşlık ediyor.inşallah daha nice güzel ve mutlu seneleriniz olacak.Bu arada anne reçelini ağız tadıyla yeyin canım.öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Ağzınızın tadı hiç bozulmasın..minik oğlunuzla nice tatlı yıllar...

    YanıtlaSil
  6. ahh aklı sende tabii istiyorki mahrum kalma..
    annem de yaptı yolladı bana nasıl sevindim of ağlayasım geldi:(

    YanıtlaSil
  7. 2010 daki güzellikler artarak devam etsin 2011de...sevgiler kocaman;)))

    YanıtlaSil
  8. hem anne elı hem de boyle servıse can kurban walla :D

    YanıtlaSil
  9. acaba burdaki reçel tabağını nereden aldınız? bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler tuğçe ;) paşabahçe mağazasından...

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...