...

...

Cumartesi, Aralık 04, 2010

Ve bitti...


Bayram tatilinden bu yana ailemin yanında Tarsustaydım...saltanatlık dönemim bitti... izmir'e geri döndük, tekrar külkedisi oldum. Meğerse ne rahatmış bizimkilerle birlikte olmak. Oğluş gak dediği zaman birden ortaya fırlayan bir teyze , anneane yada dayı yok artık... oğluşla yine birbaşımıza kalakaldık.  Oğlumla vakit geçirmek gerçekten çok zevkli, ama bir o kadar da zor.  Ama herşeye rağmen ben anne olmayı sevdim. 

Anne olmadan önce planladığım ama bir türlü gerçekleştiremediğim bazı projelerim vardı. Vakit buldukça onları paylaşmayı diliyorum, tabi oğluş izin verirse... daha neler neler var aklımda ama bir türlü zaman bulamıyorum.

Bu arada sevgili blogger arkadaşım cepaynası ile  tanışmaktan büyük bir mutluluk duyduğumu belirtmek istiyorum.  Bana vakit ayırdığı için kendisine tekrar teşekkür ediyorum.


Haftasonunuz güzel geçsin!

4 yorum:

  1. Sebiciğim hoşgeldin evine canım.

    YanıtlaSil
  2. gitmenize üzülsemde biliyorum ki yakında yine beraber olacağız inşallah.oğluşuma iyi bakıyorsun annesi.onu benim yerime öp ve kokla.

    YanıtlaSil
  3. Hoşbulduk colettecim ;)

    İnşallah! Tabiki öperim teyzoşu ;)

    YanıtlaSil
  4. sebiciğim,
    tüm güzel sözlerin için sağolasın:)
    evinize hoş geldiniz,ailene Allah kavuştursun diyorum:))

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...