...

...

Cumartesi, Ağustos 07, 2010

İştah Kabartan Görüntüler




İzmir'de havalar öylesine sıcak ve bunaltıcı ki bırakın dışarı çıkmayı, evimdeki serin odadan sıcak olan diğer odalara bile gidesim gelmiyor. Haliyle kocaman göbeğimle mutfakta geçirdiğim zaman eziyet olmaya başladı. 

Çarşamba günü ziyaretimize gelecek olan ailemiz için menüler oluşturmak ve harekete geçmek için ilhama ihtiyacım var.  Birbirinden lezzetli görüntüleri ve şık sunumları ile iştahımı kabartan bu güzellikleri sizlerle paylaşmadan edemezdim.

Keyifli seyirler...










7 yorum:

  1. Sebiciğim çok haklısın benim de canım klimalı odadan dışarı çıkmak istemiyor,hele ki sen iki canlısın,Allah kolaylık versin...Bu arada çilekli tart harikaaa,bana da gönder,yanında damla sakızlı dondurmayla...Daha iyisi sen dışarı çıkma,hiç yorulma ,pastaneden al afiyetle ye :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim colettecim.. buyrun birlikte yiyelim afiyetle ;)

    YanıtlaSil
  3. Harika:) Biliyor musun benim icin ne yedigimden cok goruntusu onemlidir:)))

    YanıtlaSil
  4. Çİlekli kare olan tatlılar ve kremalı muffinler harika görünüolar :))

    YanıtlaSil
  5. bencede dışarı çıkma.kuzucuğuma ve kendine iyi bak.ayrıca bu şeyleri bozup yemeye kıyamazsın.ama ben yerim sanırım:))

    YanıtlaSil
  6. hepsi bana fikir verecek cinsten sağol canım..

    YanıtlaSil
  7. gecenin bu saatinde bu resimlere bakmamalıydım:))acıktım:))

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...