...

...

Pazartesi, Temmuz 26, 2010

Tabaklar Duvara Çıktı


Hafta sonu benim için yoğun geçti. Koşuşturmaktan ayaklarım şişti hala inmedi. Hamileyken bu kadar abartmaya ne gerek var?  Ama hayır, ben iflah olmaz bir detaycıyım. Bu sıcak yaz gününde oğlanın odası için mobilya almaya Karabağlara gittik. Allah'tan korktuğum olmadı ve mobilya beğenebildim. İşlerimi son dakikada yapmayı sevmeyen biri olarak bu mevzuyu da halletmenin huzuru içinde rahat rahat oğlanın odası için değişiklik yapabilirim artık. 

Aklımda sadece bebişin odasını dekore etmek yok tabi ki. Şu sıralar farklı köşeler içinde planlarım var. Örneğin; gözümü fazla yormayan, sade bir tarzla, antredeki duvarı süslemek istiyorum. Bunun için farklı arayışlar içerisindeyim. Fikirler şimdilik havada uçuşuyor. Yapmayı planladıklarım arasında resimlerde görmüş olduğunuz gibi duvara renk renk tabak uygulamak var. Bakalım neye karar vereceğim...


Görseller belki sizlere de fikir verebilir.





10 yorum:

  1. Benim tabakların bir kısmı balkon duvarında ;)

    YanıtlaSil
  2. tabaklar çok tatlı ...
    karabağlardan bir arkadaşım yeni çıktı yani taşınırken epey dolaştılar oralarda uygun eşyaları bulabilmek için sağolsun biraz da kararsız olunca uzadı biraz iş : )
    hamileyken yormayın bu kendinizi , içinize sinen güzel bir şeyler bulduysanız değmiştir o da ayrı konu : ) hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza almanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. çok şık duruyorlar gerçektende..şöyle çinililerden vardı annemde alıp alıp taksammı birde avrupa ykasındaki ifotun evini hatırlattı bana:))

    YanıtlaSil
  4. Ahucum; balkonda da çok şık olmuşlardır eminim.

    Mine; Amin inşallah ;)Gerçektende içime sinen eşyalar bulabildim, normalde hızlı beğenen biri değilimdir.

    Aylincim; ee varsa ne duruyorsun hemen kapsana ;)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok şık olmuşlar.nekadar eskilerden kalma bir fikir olsa da deneyebiliriz.bunu da yazdım bir kenera sebicim ;)

    YanıtlaSil
  6. canım benim bebiş için mobilya beğenmene sevindim.senin ne kadar kararsız olduğunu ve zor beğendiğini benden iyi kimse bilemez.inşallah kuzuzcuğumuz odasında huzurlu ve mutlulukla büyür.darısı aramıza sağlıkla katılmasına.

    YanıtlaSil
  7. Özlemcim; hoşgeldin canımcım. Ne zamandır ortalarda gözükmüyordun ;)Teşekkürler cnm inşallah dileyen herkese de nasip olur..bebiş için alışveriş yapmak; çok zevkli bir o kadar da detaylı bir iş'miş..Darısı sana cnım benim ;)

    YanıtlaSil
  8. selam tabakların arkasını nasıl calıştınız yardımcı olurmusunuz emeginize sağlık süper olmuş.

    YanıtlaSil
  9. MERHABA BEN SİTENİZİ BEĞENEREK TAKİP EDİYORUM TABAKLARIN ARKASINA ASMAK İÇİN NE KULLANIYOSUNUZ?
    TEŞEKKÜRLER....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar...
      Pembe Yastığı takip ettiğiniz için t.ederim.Duvar tabağı asma aparatı satan bu bey'e aşağıda vereceğim linkten ulaşabilirsiniz. Umarım işinize yarar. Sevgiler
      http://mustan32.blogcu.com/duvar-tabagi-aski-aparati/3541568

      Sil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...